Често задавани въпроси

  • Какво е EasyDoc.bg?
  • Какво не е EasyDoc.bg?
  • Достъпен ли е Изидок и на други езици?
  • Мога ли да използвам таблет или смартфон?
  • Всички лекари ли могат да се намерят в базата на EasyDoc.bg?
  • Мога ли да се свържа с EasyDoc по телефона и да запазя час за преглед?
  • Мога ли да се свържа с избрания от мен лекар?
  • Как мога да се свържа с EasyDoc.bg?
  • Как мога да търся лекар?
  • Задължително ли да се регистрирам, за да запазя час чрез Изидок?
  • Как да съм сигурен, че съм успял да запазя час за преглед?
  • Как да разбера дали даден лекар работи с направления по НЗОК?
  • Не съм сигурен каква причина за преглед да избера – какво да правя?
  • Искам да запазя час за детето си или друг член на семейството – моите данни ли да попълня при регистрация или тези на детето?
  • Регистрирах се, но не мога да вляза в профила си и да довърша резервацията – какво да направя?
  • Поисках нова парола, но и с нея не мога да вляза в профила си – каква е причината?
  • Ако не успея да отида на прегледа, мога ли да откажа запазения от мен час?
  • Възможно ли е запазеният от мен час за преглед да бъде отказан от лекаря?
  • Как да видя моите минали часове и посетени лекари?
  • Не желая на получавам потвърждения или напомняния за запазен час и за оставяне на оценка – какво да направя?
  • Как да оставя оценка за посетения от мен лекар?
  • Обективни ли са оценките за лекарите, публикувани в EasyDoc.bg?
  • Защо не виждам своята оценка в EasyDoc.bg?
  • Как да съм сигурен, че информацията в моя профил е защитена?
  • Аз съм лекар. Как мога да се включа в EasyDoc.bg?
  • Харесва ми идеята на EasyDoc.bg – как да я популяризирам?
©2019 — EASYDOC. Всички Права запазени.